Vozači gradskog GSP ne zakonito maplaćuju karte ma fabričkim autobusima tipa AIPTV,Delphi.Nikome novac nebi smeli uzimati jer su pomenute firme iznajmile dva zglobna autobusa tri puta dnevno.Klimu pola autobusa nema.Al zato pedesetak u Beogradu godišnje dođe.
Sinisa, pa koliko bi vi? Nije dosta i iz budzeta? Ne preteruj. Ajd pogledaj cene karata u Varsavi i sta vi nudite. Da nije bacanja para na cirilicne displeje, projekte tipa ozbiljne muzike u autubusu...bilo bi i za jos koji autobus. I mani nas mini buseva.
Bio sam prisutan kada je dotični autobus skrenuo sa bulevara Patrijaha Pavla prema garaži i kad je stao ispred garaže tad je krenuo da gori? Kako to baš ispred garaže onoliki plamen? Autobus je počeo da dimi tek kad je vizač stao.....
I treba da izgori kada dozvoljavate da kojekakvi krševi od autobusa voze po gradu. Sramota da u XXI veku imamo ovakve autobuse po Novom Sadu. Na plus 50 stepeni puštate autobuse koji još dodatno greju, a majstor vozi sa otvorenim prednjim vratima pošto nema funkcionalne prozore, klimu itd. Sramota. Puno vam je i tih 65,00.
svi se svercuju u tome je pola problema.
Vise vodonosaca od kosaca u GSPpa to odredjuje plate malo iznivelisati po princ. spojenih sudova .ili na drugu stranu
Na skroz drugi nacin urediti trase da budu od opste koristi da stede vreme i gorivo, uvesti kontrolora za prodaju karata sa kamerom .Puno se gubi na vremena u prodaji karata ulazak u bus traje i traje vozač je i kasir.Šofer da radi samo svoj posao da ne bude 1 čovek orkestar.Dati nekom inteligentnom mladom IT strucnjaku i matematicaru fizicaru da napravi naisplatljivije najkorisnije rute.
Slabo se koriste novi bulevari za saobraćaj.Nikakve vajde od spajanja N naselja sa Klisom nijedna linija ne ide tim putem velikom prečicom.
Smanjiti voznju praznih autobusa sa jednog na drugi kraj grada.
С обзиром колико су карте и колико је ( претпостављам) ограничен буџет града, ГСП ради фантастичан посао. Требало би да са истим безбедносним ограничењима, покривањем линија, и времена и учестаности град дозволи свима који мисле да могу боље да то и ураде. Мини бусеви су много флексибилнији и могу бити одличан додатак парку за мање интензивне периоде и линије. За господу која мисле да Нови аутобуси гуме и гориво долазе џаба, сигуран сам да су град и ГСП отворени за донације.
Garaža GSPa je ekološka crna tačka već 50 godina ali tada nije bilo ljudi i kuća oko iste. Oni koji su došli pre 25 godina su sagradili kuće oko garaže pa su onda ukapirali. A što se mene tiče ja sam rođen u Majevičkoj u Betaniji pre pedeset i kusur godina.
U busu su bili deca i škola , bivši radnik NIS jugopetrola, policajac kojem zvoni Motorola, ostareli ortaci , u najkama balkanci , Kurta i Murta , prosjak i svirači, lažni revizori Gogoljevog lica i džeparoš koga zovu žica..
Odose 2 Neobusa nedavno,danas zglobni Ikarbus izgoreo.Aa JGSP kupuje minibuseve??Koji ce im ta vozila kad je ocito da fale solo vozila.Sve starije od 2005 bi trebalo u rashod odavno.Ide nedavno vozilo sa garaznim brojem #681 koji je iz 1991.Ljudi se zale vec na ove iz 2005/2006 da su losi a ustvari su to jos super vozila kad se pogleda da se voze u puno gorim iz 91.Sta ce minibusevi pomoci na nekoj liniji.Zalosno je sta rade nekad najboljem GSP u bivsoj drzavi.
@Iva - Gospođo, datu izjavu preporučujem Vama, Vašim šefovima i nalogodavcima.
Naša deca imaju svoju glavu.
Suviše tipiziranih poziva imamo u poslednje vreme, pod razmim userima, d abi smo vam verovali kako je to slučajno i iskreno.
Sugrađanima:
Požar je lako namestiti na instalacijama, kada ti trebaju novi autobusi - a osigurani su.
Izvučeš štetu od OZ-a, pa lakše kupiš novi.
Ovo je praksa raširena u svetu, nikakvo čudo. Pitanje je samo tolerancije oZ-a koji ne želi da izgubi dugoročnog velikog klijenta.
Pazi ti se brineš za jedan raspali autobus koji tamo de si nebi bio uopšte u vožnji to jest samleven bi bio već bar 3 puta a ne znate vi svi takozvani koferasi i dodjosi koji sebe nazivaju novosadjanima da je to crna tačka u nazad 25 god po ekološkom zagađenju u ns jel ko normalan drži garaže i vozila u takom broju medju ljudima jer kad popale sve ujutro mnogi tu okolo ni ne otvaraju prozore pogotovo kad oni stari dizelasi popale i zadime niste ni svesni šta udisemo gosn lalos....itd
Potrebno je bas jako puno uslova da se dizel motor zapali spolja ! Ovo je relativno star autobus,znaci elektronike skoro i da nema osim onog nuznog sto mora a sad istrazivati sta uzrok je kasno,sto znaci da motor nije uopste odrzavan ni po osnovnom teh
nickom odrzavanju TO1 ! Rade motori i u jos extremnijim uslovima pa se ne samo zapale jer se vodi racuna o njima, ko je gazda autobusa,grad-republika-narod, e sad narode gledajte kako vam gori novac !!! Oslobodioci su vam '45 uveli ovaj sistem oblika svojine,sad uzivajte u blagodetima istih.
Jel neko očistio ekološki ovaj glib od ulja ,masti i dizela sa puta ili će to kiša da spere u kanalizaciju pa u Dunav? A onda će Novosađani sa uživanjem da se kupaju na Oficircu a ostali će da piju vodu sa izvorišta. Ljudi ovako nešto kada se desi na autoputu u Holandiji, Francuskoj,Nemačkoj......dolaze ekipe za dekontaminaciju puta i skupljanje toksičnih materija i bezbedno uklanjanje istih . Kada se neko ozbiljan pojavi sa programom za dekontaminaciju Srbije njemu dajem glas a do tada bojkot. Džaba mi veća plata kada će nacija da se raspadne od kojekakvih boleština.
Hehe jedva cekam izjavu ovog sto je na celu GSP da kaze kako je sve u redu i sve pod kontrolom u preduzecu, nema sramotnijih saopstenja of nasih funkcionera..
I onda "gospoda" iz GSPa prica da su putnici bezbedni u njihovim vozilima i da treba koristiti javni prevoz! E, hocu organa! Gospodo iz GSPa, ako cete vec naplacivati karte, duzni ste da za to pruzite adekvatnu uslugu, sto podrazumeva: prvo, postovanje reda voznje, drugo, obezbedjivanje bezbednosti putnika u vasim vozilima, i trece, ljubaznost i profesionalnost vaseg osoblja (i dispecera i vozaca i konduktera), a mi, gradjani Novog Sada i okoline, bogme, ne vidimo nista od toga!
Katastrofa! Autobusi se raspadaju, nema ko da ih vozi, nesnosna guzva... Licno sam prisustvovao situaciji gde je vozac, ocigledno nov, zaustavio autobus, pozvao dispecera ili majstora i rekao mu da se upalila neka lampica za gresku na motoru. Ovaj mu je dogovorio "Ma vozi tako, to se stalno desava", stajao sam pored vozaca pa sam cuo iz njegovog telefona. Verovatno se i ovom autobusu iz teksta tako nesto stalno desavalo, dok se nije desilo.
Nije tu tolko problem kolko su ti autobusi stari , nego ko i kako vodi firmu i odrzavanje. Novosadski gsp je bio pojam za odrzavanje i organizovanost, autobusi stari po 25 godina nisu imali tackicu da im fali negde nesto , zato u poslednjih 5-6 godina nema autobusa bez korozije, rupa i ostecenih delova , ali zato ima duplo vise njih u kancelarijama
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Izgoreo još jedan autobus GSP-a na Futoškom putu
Autor: Žarko Bogosavljević - zarkob@021.rs
Novi Sad
•20.08.2019.
•10:40 > 11:00
Komentari 44
dragan perković
Eric
Realista
Vozni
Opalim te golim
Neko
021
M
kao nekad
Vise vodonosaca od kosaca u GSPpa to odredjuje plate malo iznivelisati po princ. spojenih sudova .ili na drugu stranu
Na skroz drugi nacin urediti trase da budu od opste koristi da stede vreme i gorivo, uvesti kontrolora za prodaju karata sa kamerom .Puno se gubi na vremena u prodaji karata ulazak u bus traje i traje vozač je i kasir.Šofer da radi samo svoj posao da ne bude 1 čovek orkestar.Dati nekom inteligentnom mladom IT strucnjaku i matematicaru fizicaru da napravi naisplatljivije najkorisnije rute.
Slabo se koriste novi bulevari za saobraćaj.Nikakve vajde od spajanja N naselja sa Klisom nijedna linija ne ide tim putem velikom prečicom.
Smanjiti voznju praznih autobusa sa jednog na drugi kraj grada.
quoi?
Синиша
Ranko
Nada
Laloš
Garaža GSPa je ekološka crna tačka već 50 godina ali tada nije bilo ljudi i kuća oko iste. Oni koji su došli pre 25 godina su sagradili kuće oko garaže pa su onda ukapirali. A što se mene tiče ja sam rođen u Majevičkoj u Betaniji pre pedeset i kusur godina.
Svedok
David
Bubi
Menkin
Pićuka
NS 4 Ever
Naša deca imaju svoju glavu.
Suviše tipiziranih poziva imamo u poslednje vreme, pod razmim userima, d abi smo vam verovali kako je to slučajno i iskreno.
Sugrađanima:
Požar je lako namestiti na instalacijama, kada ti trebaju novi autobusi - a osigurani su.
Izvučeš štetu od OZ-a, pa lakše kupiš novi.
Ovo je praksa raširena u svetu, nikakvo čudo. Pitanje je samo tolerancije oZ-a koji ne želi da izgubi dugoročnog velikog klijenta.
Za lalosa
/
Dejan
nickom odrzavanju TO1 ! Rade motori i u jos extremnijim uslovima pa se ne samo zapale jer se vodi racuna o njima, ko je gazda autobusa,grad-republika-narod, e sad narode gledajte kako vam gori novac !!! Oslobodioci su vam '45 uveli ovaj sistem oblika svojine,sad uzivajte u blagodetima istih.
milan
Ns
Djole
Sremica
Laloš
Cocco
Iva
Gori jos i sad, ovdje pored nas
vatra ljubavi, sto zapali smo je mi.."
-Zdravko Colic
alalvera
A,MOŽDA TAJ KAMION i NE POSTOJI VIŠE?
Kokakole
Cubi
montipajton
drekavac
Sremac
Vozač
sremac
horor country
pera
tako rade odgovorni domacini, milionce za notrdam molim
N
Nsnn
nije namerno
Jogurt
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H